2014.01.12. 08:13 Rycsqo

Várpalota (2013.12.28)

Az ünnepek alatt magamhoz vett többletkalória egy részétől amolyan óévbúcsúztató túrával szerettem volna szabadulni. Az egész napra jósolt sűrű köd miatt nem akartam új OKT-t menni, hiszen fényképeket sem készíthettem volna, így hát csak a Palotai-Bakony köves útjait tapodta bakancsom. A látótávolság három méter lehetett, ennélfogva részletes leírással nem szolgálhatok, kis túlzással magam is csak később, a GPS-t visszanézve tudom, hogy merre jártam. A Fajdas-hegyre felkapaszkodva a Kis-Futónéig mentem, vissza ugyanazon az útvonalon, kitérőként benéztem a Plehorgya-völgybe, amit a sár miatt járhatatlannak kellett minősítenem. Végeredményben az öt órás túra alatt 20,78 km sikerült megtennem, így búcsúzva a 2013-as esztendőtől.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://makacsbakancs.blog.hu/api/trackback/id/tr225753779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása